marți, 24 martie 2015

Vă rog...

                                               Vă rog…
Dacă-ar avea părinții ochi să vadă
Și sufletul le-ar fi mereu atent,
În ochii pruncilor cu viață fadă
Ar descifra mesajul cel urgent:
       ,,Vă rog,iubiți-mă inteligent!’’
                          Nu glume,nici minciuni-bomboane amare;
                          Nu vreau bunici și nici televizor;
                          Nu-mi trebuie nici lux,nici îmbuibare;
                          Puțin îmi pasă de trăiesc sau mor
                                    Dar vreau să fiu al vostru,nu al lor!
Eu știu c-aveți profesii elevate,
Că sînteți la curent cu date noi,
C-aveți serviciu ca eu să am de toate.
Dar,fiindcă vă iubesc pe amîndoi
         Vă spun:,,Eu am nevoie doar de voi!’’
                            Aș vrea ca jucărie ochii mamei
                            Nu ochii-ndepărtați ai vreunui unchi.
                            Cînd ne-ntîlnim atrași de glasul foamei
                            Și nu pot sta la tata pe genunchi
                                        Mă simt ca o mlădiță fără trunchi.
Nu vreau să fiu un deget ce acuză
Găsind olarul singur vinovat.
Am gînd curat,și inima refuză
O bombă cu efect întîrziat.
            Vreau să devin un om adevărat!
                               De-aceea vreau părinții mei să vadă,
                               Să aibă sufletul mereu atent.
                               Ca-n ochii mei umbriți de-o viață fadă
                               Să descifreze strigătul urgent:

                                          ,,Vă rog,iubiți-mă inteligent!’’

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu